Äntligen hemma!

Inte för att jag inte haft roligt, men det är så otroligt skönt att vara hemma igen. Särskillt efter den jobbiga bilresan vi tog oss igenom. Jag har haft en underbar vecka i Danmark och fått uppleva så mycket roliga och nya saker. I love Danmark! Inte nog med att det är så sjukt fint, det är så trevligt och annorlunda. Platt, vart man än vände blicken så såg man stora åkrar, roliga nöjesfält, hav, stora vita sandstränder, trevliga människor, stora ko/häst gårdar exakt överallt. Och den lilla byn vi bodde i var så gullig och man fick verkligen en utomlandkänslan med tanke på vad man är vad vid här i Södertälje.
Jag är så glad över att jag fick följa med och är sjukt nöjd över veckan. Damnark gav mig en ny syn på världen. Sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0