Misslyckad hoppträning..

Godkväll!
Just nu längtar jag till att få lägga mig i min säng och sova efter en slitsam dag! Dagen i sig har varit bra, slutade skolan tidigt och åt på stan med Ida och Linda efter.
Jag hopptränade på Södertälje ridklubb med Cosmos senare mot kvällen. Dels för att hjälpa Josephine med honom eftersom att han betett sig illa det senaste veckorna. Framridningen gick toppen, verkligen! Och även när vi började hoppa fram också, tills Pelle höjde hindrena. Då han började dumma sig.. Tyvärr, när det gick så bra i början. Jag ramlade av 4 gånger samanlagt. Jag gav mig inte och hoppade upp igen gång på gång, och detsamma gällde Cosmos. Tillslut ställde hans sig rakt upp och jag blev nockad och åkte av ännu en gång. Då det var nog.
Så nu har jag ont i mina tänder, näsa och läpp efter smällen. Och lite småsår och blåmärken. Men ingen stor skada skedd, otroligt nog. Det var iallafall roligt så länge det vara! :-)
Här är sista gången då det kändes som att han skulle slå över, så otroligt tacksam över att det inte hände.

Och så fungerar det inte att lägga upp skitvideon, åt helvete!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0