Halloween hos evve och som grädde på mosen, bobäng och ägg

Shoo siitter hos evve och krökar andrea fuckar ur me bilderna i ansiktet :) haha. andrea börjar bli full och tt vinglar omkring hög på morfin hahahah! han springer runt och äter skinka som en idiot haha, andrea bad mig skriva vet inte ens varför jag gör det men detblir säkert skit bra haha. dom drog ut o rökte så jag får sitta här och en skriva som en bög haha. vi körde nyss tävling om vem som kunde få in mest snus i käften det va kul haha tt kasta snus i hela huset, senare ska vi ut o kasta ägg på bobängs hus han ska få tvätta rutor som aldrig förr löffarn haha. nu pallar jag fan inte skriva mera framstår som en bög o skriver "blogg" haha. men aja herrå löffarna / kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0