sarabi

jag känner hur det varje dag svider när
tankarna inte slutar yra runt i mitt huvud.
du är fast hos mig och hur konstigt det än
låter så saknar jag dig mer än någonsin.
jag ger allt för att jag ska få dig tillbaka.
för att för mig var du värd världen, aldrig
skulle jag ha lämnat dig om det inte blev
som det blev. hur 'töntigt' det än låter så 
säger jag av ärlighet hur mycket du verkligen
betydde för mig. jag har aldrig litat på 
någon som jag kunde lita på dig, för att
vi var mer än gjorda för varanda. vi läste
varandras tankar och hade samma känslor.
vi ställde upp för varandra. det går helt
enkelt inte att skriva ut ord utan att tårarna
rinner. minnen och bilder bläddras upp i 
mitt huvud om och om igen. tankarna om
oss tar aldrig slut. känslorna för dig kan inte
skrivas ut utan att ta en evighet. jag väntar
varje dag på att du ska komma tillbaka,
även fast vi lovade varandra att alltid vara
tillsammans. igen förstår hur det känns
att verkligen förlora någonting så värdefullt.
jag saknar dig så mycket att jag vet längre
inte vad jag ska göra. du var som en
bästavän. trots att du var den fyrbenta
varelsen så älskade jag dig mest på jorden..
jag ber för att få dig tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0