morgonnyheten kunde blivit bättre..

Godmorgon
Jag sitter nykvaken och har precs tvättat av gårdagens smink som jag inte orkade tvätta bort igår. Jag vaknade nyss, och tvingade mig upp ur sängen för att hinna med två bussen till stan. Ska möta Johanna, Anna, Kenny och Evve, där dom ska köpa kläder till nyår. Själv ska jag bara köpa ett nagellack, för just nu är det det enda jag behöver. Och skor.. Men det tar jag en annan dag.
Ca 5 min efter att jag klivit ur sängen, fick jag ett sms som gav tusen olika känslor. Så just nu har jag bara en massa tankar och en massa känslor innuti mig. Det känns inte  bra, verkligen inte. Men jag får bita ihop. Nu måste jag börja fixa mig lite.
poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0