lyckad lördag kväll/natt

Hejs!
Igår efter middagen hos mormor rullade jag mot enhörna där jag träffade min underbara brudar. Vi var ute en stund i enhörna innan vi åkte mot Lina där vi skulle köpa cigg. Efter resan till Lina åkte vi allihopa hem till Evve där vi skulle stanna över natten. Vi kom dit vid 11 tiden då vi inte gjorde någonting alls. Anna masserade mig, vi snackade ''skvaller''  osv, tjejsnack ni vet. Vid 1 tiden gick vi ner och käkade mackor, efter det vid 2 tiden gick vi en promenad med hunden upp till missionshuset (?) där vi försökte skrämma upp oss lite. Som dock inte gick så bra, istället fick vi ett gott skratt då Johanna halkade med ena benet upp i luften. Vi kom väl in någon gång och fortsatte med tjejpratet, ämnen som, sex, andra tjejer, bråk, killar osv. Tillslut vid 5-6 tiden slocknade vi alla fyra. Så idag har vi bara varit vid isen och kollar när grabbsen spelat hockey, mycket händelserikt match... Verkligen. Nu är jag hemma iallafall och ska snart kolla på film med massa gott.
Puss 



idioten Evve sprang runt med världens läskigaste tomtemask.
Hon hoppade upp från olika hål och skrämmde oss säkert 10
gånger. Dumhuve
 


Kommentarer
Postat av: Madelene

läskig tomte ;o

2009-12-27 @ 20:13:26
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0