Hammarby - Jönköping

Godkväll

Jag kom nyss hem från detta. En bajen match tillsammans med Rebecca. Matchen slutade 1-1. Och som vanligt med min och Rebeccas tur så var det en äcklig snobbig snubbe i 20-30 års åldern som stalkade oss. Och inte nog med det vi fick betala 245 kr för våran biljett istället för 140 kr därför att när vi kom dit var biljetterna slut. FUCK OFF. Men men.. Det var roligt iallafall.
Har haft otur ända den jag vaknade imorse. Den här dagen har inte varit min dag! Det började imorse då jag försovit mig 1 timme. Så min mamma fick köra mig till skolan för att jag skulle komma i tid. Efter det gick jag runt hela dagen och gäspade. Sen som en suprise för mig och min klass så skulle våran klass, media 1orna + stylist 3orna till sthlm för att? Förstår fortfarande inte varför. Se på meningslösa och något otroligt fula och oproffsiga bilder på Fotografiska. Och tågresan tid fylldes av endast självmordstankar, mitt huvud bankade och sömnen höll på att ta över. Hur som helst så är jag hemma nu och är lyckligare än någonsin! Ska till sängs så fort som möjligt nu.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha du ser det bara i det inlägget right ;) jag driver gumman :)hade du kul på bajen matchen <3

2010-08-31 @ 11:17:29
URL: http://sandraforalltid.blogg.se/
Postat av: camilla

Sv: tack så mycket!! :D

2010-08-31 @ 16:16:51
URL: http://blondeliife.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahhaha aaaså älskar att du sågar dom typ bästa fotograferna i sverige/världen.

2010-08-31 @ 22:33:42
URL: http://jlillsunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0