yes

Hellu
Just nu ligger jag i sängen och kollar på DH. Det finns ingenting lika tungt som det, förutom sex and the city. Det är bäst. Aja, hur som helst så har uppdateringen dom senaste dagarna vart en aning sämre därför att jag har kommit hem sent och haft annat för mig. Idag har jag varit helt otrolig, jag har pluggat. Wohooo. Johanna hjälpte mig och snart kan jag lämna in en av uppsattserna som skulle varit inne för kanske 4 veckor sen? Men det är lugnt, jag har varit med om värre. Jag längtar till helgen då jag ska träffa min efterlängtade Sandris och ääääääääntligen få se saw 6. Ska även försöka träffa Louise någon dag. Aja, nu vet ni lite.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0