Var inte rädd att göra misstag, dom är även dom lärorika.

Jag vaknade inatt med världens mensverk.. Och imorse blev jag väckt av min egna ''mardrdöm''. Jag var ute och promenerade, på en brygga med stora flytande plattor istället för brädor typ. Jag hoppade över varje hack, mellan plattorna eller hur jag nu ska förklara mig. Sen kröp en mörkhyad kille fram och la sig på den kommande plattan. Och på bröstet på sig själv la han någon annan, fast mycket mindre platta. Och den hoppade jag jämnfota på och kabom så tog han tag hun mina vrister och jag fastnade. Sen sa han typ ''det här har jag alltid velat göra'', '' jag har hört att du är ute och går mycket'' och sen vaknade jag.. Kass dröm va hahahah :-( Den var faktist obehaglig. Allt var liksom i detalj.. Fast den lät rätt rolig nu när jag skrev ner den hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0