Jag älskar mitt liv

Kom hem till mitt älskade hem för bara någon timme sedan, där det var tända ljus och middagen stod framdukad. Ja, livet kan verkligen vara bra ibland. Tog precis ut blåbärspajen ur ugnen. Jag och min mamma har för första gången baka egen blåbärspaj. Men vi får väl se hur den smakar. Den ser iallafall ätbar ut. Jag hoppade ju som sagt för Helena idag. Och det gick kanon! Vi tränade på vägar och avsprång, vilket både jag och Erica är dåliga på. Men efter dagens lektion är vi proffs! Hoppade ca 1m. Jag hoppas att Carro hittar Shadows papper så att vi ska tävla nästa helg! Jag är så taggad!

Kommentarer
Postat av: Jenniferlinn

Haha, det funkar iallafall ! :)

Gott med blåbärspaj ju!

2011-09-24 @ 22:58:36
URL: http://jenniferlinn.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0