Häst, häst och lite mera häst.

Shadow ska somsagt stå idag. Gårdagens ridpass var väl lite av varje. Gick bara åt helvete i början, hennes huvud slog upp och ner konstant. Vilket gjorde mig rasande. Inte nog med det så hade hon tydligen glömt bort hur man galloperar. Hon gick mer upp än fram, som en studstsboll. Efter lite krigande så slappnade både hon och jag av. Tillslut gick hon någorlunda stadigt i formen och galoppen blev längre. Imorogn ska jag klättra och dagen där efter försöka rida henne av med lite energi. Jag är inte så perfekt jag heller som blir förbannad och faktist brukar ge upp. Det slutade iallafall bra och det är huvudsaken. Älskar min ängel ändå.


Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilken vacker häst! Fy så avundsjuk jag är, är det din egna?

2011-09-08 @ 01:29:36
URL: http://sucre.blogg.se/
Postat av: Ida

Härligt:) jag önskar att jag också hade den möjligheten!

2011-09-08 @ 15:00:44
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0