Friday friday

Ligger djuptfrusen i min säng, trots att jag klätt på mig mjukisbyxor och tjocktröja.. Är helt ensam dessutom, inte ens hunden är hemma. Lugnt och skönt. Ridlektionen gick kanon idag, för alla. Så nu ska jag klicka in på Södertälje RKs hemsida och anmäla mig till Pay´n jumpen den 11. Somsagt. Bilderna kommer inte förens imorgon då jag får sladden till min kamera.
Jag har inte riktigt bestämt hur jag ska lägga upp de timmarna som är kvar av kvällen. Alternativen är väl att jag åker till Billy där han firas eller att jag stannar här i min säng. Det låter väl ganska självklart vilket jag bör välja, men jag är så sjukt trött och sliten att jag faktist inte vet om jag orkar åka ut till landet där Billy mf är. Fast det vore ju kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0