Akutens snabba svar

Typ såhär kommer jag att tillbringa min förmiddag. Jag ska gå med Johanna till skolan nu och sen bara dö här hemma i några timmar.
Glömde berätta att jag tillbringade hela 5 timmar på akuten igår. Rebecca har någon sjukdom som ingen verkar kunna sätta fingret på vad exakt det är. Det känns lite skumt. Hon är iallfall där nu igen, tredje gången inom en vecka. Höll henne i handen igår när hon skulle ta blodprov. Det var obehagligt att se, hon har sprutfobi och det var som i film. När man får panikångest ni vet, när man krälar med benen och vrider och vänder sig. Nej, det var obehagligt. Nu ska jag gå med Johanna till skolan, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0