Vart finns du när jag behöver dig?

Jag kom hem för en stund sedan och är så förbannad att jag faktist inte vet vart jag ska ta vägen. Eller nej, jag är besviken. Och förbannad.. Kvällen spenderades hemma hos Anna med en massa härligt och mindre härligt folk. Jag hade hur kul som hellst, emellan åt. Att vissa personer kan få upp en från botten genom att bara vara. Att bara nämna något ord. Det är fan helt sjukt. Och trots det sitter jag här full av hat. Just nu hatar jag alla. Vilket jag verkligen inte borde. Men livet spelar hårt ibland.
Nu ska jag göra nudlar som kommer att få mig på betydligt bättre humör.
Det är så underbart att ha dig under dessa stunder.

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag älskar dig!

2011-05-14 @ 23:28:00
URL: http://beccakan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig underbara du

2011-05-29 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0