Sista dagen på Elitesse

Jag måste bara berätta att idag var min sista dag på praktiken och det sved att gå därifrån. Trots att vissa dagar varit åt helvete så har andra varit hur bra som hellst. Jag har lärt mig så sjukt mycket som jag absolut inte trodde att jag skulle med ärliga ord. Dessutom är personalen så gullig och jag måste erkänna att det blir tråkigt att inte få jobba med dem längre. Men livet går vidare och det är ändå dit jag går när jag färgar/klipper mitt egna hår. Och inte nog med det, snart börjar jag på The Body Shop och jag hoppas att jag lär mig lika mycket där, om inte mer.

Juste ja, jag fick också med mig ett shampo, balsam och ett värmeskydd hem idag. Så det får vi se hur det fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0