Modevisning idag igen

Jag haft så mycket det senaste dagarna att jag absolut inte orkat blogga.
Idag hade vi ännu en modevisning och min rygg mår verkligen inte bra nu kan jag tala om för er. Idag var det Vackstanäs 1or som vi stylade. Jag har varit så sliten de under dagarna, eftersom att jag fått så pass dålig sömn de senaste nätterna. I Söndags då jag var så sjukt trött efter modevisningen somnade jag inte förens två någongång, och detsamma igår så idag när jag kom hem runt 5-6 så somnade jag direkt. Jag fick släpa hem mig kropp, så slut var jag!
Hur som hellst, hur mår ni? Imorgon ska Shadow skos, äntligeeen. Och imorgon ska jag sminka Tiffani till en dragqueen, jiha.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0