Ingen klocka ringer mer!

Det är inte långt kvar nu tills vi står där med betygen i handen och säger bye till skolan. Iallfall för ett tag. Det ska bli så skönt att gå ut på sommarlov, så jävla skönt. Jag får väl njuta så gott det går innan mitt sommarjobb startar. Åh jag vill verkligen inte, finns det ingen annan som har ett roligt jobb åt mig under sommaren? Dock vet jag inte riktigt ännu vad som väntar. Den enda informationen jag fått är att det är i Östertälje och är ett utomhus arbete. Vilket jag ville ha eftersom att man vill ju vara ute på sommaren. Hur som hellst, så svider min nacke nu och jag ska lägga mig till sängs. Och bita ihop de sista skoldagarna nu!
På torsdag eller fredag ska jag hoppa Pawlo och det ser jag fram emot! För er intresserade ;-)
Förra årets skolavslutning

Kommentarer
Postat av: Madelene

då ses vi ;D haha

2011-05-31 @ 06:46:57
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0