Ibland älskar jag mitt liv så jävla mycket.

Idag har det varit en undebar dag!
Det började med en stor sol som höll dagen igenom. På idrotten i skolan hade vi löpning och jag kämpade på otroligt bra. Jag slutade 11 och någon timme senare åkte jag och Frida till stallet. Hästarna skötte sig och när vi var tillbaka i stallet pysslade vi med våra pollar och tvättade dom. Vi fick ett rent och fint resultat! När jag var hemma igen träffade jag Rebecca som jag tillbrignade resten av dagen med. Och det blev en hel del drama. Efter en resa runt lite här och där så slutade kvällen i Västergård med en massa deeptalk. Jag kan inte påstå någonting annat än att det var hur skönt som hellst att få prata ut om en massa. Sandra kom ut en stund också, då det blev hur mycket skratt som hellst. Och ja, ibland är det bara för underbart att vara konstig, eller vad ska jag säga, störd?
Linda & Tiffani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0