Gnäägg

Igår var en härlig dag, eller var det? Med takne på väderomslagen varannan timme så vet jag inte riktigt. Fast är det bara jag som tycker det är mysigt när det åskar och blixtrar?
Jag och Fridolf red ut på Omena och Skallepäris. För ca två veckor sedan blev min lilla skrutt halt och har vilat sedan dess. I lördags longerade vi honom lite och sedan tog jag en tur ut i skogen. Han visade ingenting under longeringen och kändes bra under ridturen. Igår däremot kändes han långt ifrån bra så vi vände innan vi kommit halvvägs. Jag börjar komma fram till att jag har någon slags förbannelse över mig, eftersom att alla hästar jag sätter mig på blir halta?!
Aja.. Vad ska man göra.
Här är min päris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0