Skulle uppdaterats 25/6

Jag hann inte med ett enda inlägg igår. Hade fullt upp hela dagen. Men igår var det midsommar och min dag vart ändå helt lyckad! Började på Gröna Lund med Rebecca. Av någon konstig anledning så hade jag en underlig huvudvärk som var med hela dagen. Så det var väl kanske inte rätt med Grönan då. Hur som hellst så åkte vi det mesta. Den nya karusellen är sjukt bra! Läskig och rolig. Den hann vi tyvärr bara åka en gång eftersom att kön var 75 år lång. Men roligt hade vi trots alla äckliga fiskmåsar, illamående och sega vi.
Kvällen slutade i brunnsäng där vi först var på fest hemma hos Julia, och slutade hemma hos Sandra. Det var lite av det ena och det andra, bland annat blod, skratt och tårar! Dagen vart enligt mig väldigt lyckad. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0