SÖTSUG

Haha ibland är jag allt för rolig. Var bilden inte snygg? Det kändes i varje fall bättre efter att jag lagt upp den.
Nog för att jag alltid har varit ett matvrak. Men det senaste dagarna har varit katastrof. Jag har haft världens sug på godis, chips, blåbärspaj mm. Fast jag har mina funderingar om att det kan bero på att mina nära och kära har satt igång en hård bantning. Och med deras prat och planeringar så drabbas jag med. Ni vet, när man vet att man inte får göra något så vill man det extra mycket. Typ så känner jag med, fast jag får göra det. Tror ni att det kan vara så? Jag vet inte, men det känns som så. Och typiskt nog så har jag inte haft något av det jag haft sug på hemma heller! Förutom blåbärs pajen, men till det behöver man vaniljsås och tror ni det finns? Nepp.
Hur som hellst så ska jag krypa ner under täcket nu och få mig lite skönhetssömn.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0