Godkväll kära ni. Idag har solen tittat fr...

img_7981 (MMS)

Godkväll kära ni. Idag har solen tittat fram en hel del. Hur härligt är inte det? Efter jobbet blev det en lunch/middag på mongoliska med Isabelle och Sandra. Eftermiddagen blev fylld sv skratt, skit och minnes snack. Det var verkligen toppen på min dag. Jag förtjänade även det så som jag slitit på jobbet det senaste dagarna. Ibland behöver man komma bort från jorden lite. Och med ett underbart sällskap är det inga problem, right? Inte nog med det, träffade Anna banana en stund nu på kvällen också. Ännu ett plus! Imorgon efter jobbet ska jag ut till min pärla, har saknat henne lite.. Så därför fick det bli en bild på oss. Nu ska jag ta mig min skönhetssömn, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0