Första dagen avklarad! Första arbetsdagen ...

img_0198 (MMS)

Första dagen avklarad! Första arbetsdagen har nu gått och vad ska jag säga. Dagen har varit helt OK! Jag var inte alls så sliten som jag trodde att jag skulle vara när jag kom hem. Har lite blandade känslor. Ena sekunden har jag ångest och vill bara stanna hemma medan jag andra sekunden faktiskt ser fram emot att åka till jobbet imorgon. En sak som känns skönt är att jag hunnit med en massa idag. Jobbat, promenerat med hunden, varit i stallet, duschat, träffat Frida och kollat på film hemma med mina syskon. Nu är klockan mycket och jag borde sova vid det här laget. Så nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0