time to think

Godmorgon
Jag skippade skolan idag, dels för att jag redan försovit mig och för att jag helt enkelt inte hade någon vidare lust. Så idag får jag tillbringa dagen hemma tillsammans med min syster och älskade vovve. Igår slutade vi tidigt i skolan, redan klockan 11 då jag fördrev tiden hemma hos Sandra tillsammans med henne och Anna. De var en hel del prat, vi rökte vattenpipa och beställde pizza. Runt 4 hade jag tid för akupungtur ännu en gång. Det är tredje gången jag är där och denna gång gick jag därifrån med någonslags ört, likt ett sandkorn fast plåstrat på mitt öra. Samtidigt som jag gör några övningar hon givit mig så ska jag trycka på ''sandkornet'' vilket gör åt helvete ont. Jag förstod dock inte ricktigt varför de skulle hjälpa men..
Hur som hellst, nu ska jag se på The tourist.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0