så småning om

Godkväll
Dagen har varit lång och började redan i stallet imorse. Solen lös och det var ovanligt varmt ute, underbart med nollgrader! Det blev en uteritt med mina mongosar, och min prins Skallepär skötte sit utmärkt. Efter det hade jag brottom hem till min kusins dotter som hade namngivning kl 1. Där tillbringade vi några timmar, vilket var trevligt. När jag kom hem sen slöade jag i sängen en stund till Brooke Hogans Knows Best innan jag pallrade mig över gatan till Frida. Där vi inte gjorde någonting märkvärdigt. Nu är jag hemma och åt nyss pizza och kollade på melodifestivalen, såg dock bara slutet.
Så nu ska jag lägga mig i soffan till en film med min syster innan jag går till sängs.
Här är mitt fina lyckopiller.
Han är 3 år och världens gosigaste. Han har en personlighet som ni aldrig finner hos någon annan och visst är han fin? Carbon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0