Känner ett behov av sol och värme i dessa stunder..

Godmorgon
Jag ligger i min säng och fördröjer tiden. Vaknade tidigt idag igen, förstår aldrig varför.
Hur som hellst så tillbringades gårkvällen hemma hos Dennis med några. Vi spelade tvspel och började kolla på Due date, som jag dock redan sätt. Mycket mer än så hände inte.
Idag ska jag ut till stallet med knäppisarna Jenna och Frida. Tror vi har planerat att rida en längre runda idag. Hoppas att det går som planerat. Jag ska sätta på mig en fet jävla overall, trycka ner tusen tals tidningspapper i mina skor och ha 27 par vantar på mig! Så ska vi se om jag fryser... Igår under ridturen höll jag nämnligen att förlora mina tår och fingrar pga av kylan..
Shadow och jag, en bild från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0