Girls run the world

Åh! Sitter i min nybäddade säng, har städat hela rummet, rensat varje låda, vikt vartenda klädesplagg, dammsugit i hopp om att hitta min fösvunna perfym. Icke sa nicke, den är inte upphittad däremot, spårlöst försvunnen. Jag blir så jävla arg! Hur fan slarvar man bort en parfym? %¤+?"#&!!!! Inte nog med det, comviq laggar, mitt internet laggar och jag finner inga ord för hur jag ser ut i håret. Folk lär undra om jag doppat skallen i en fritös.

Klockan 15.06 sitter jag i varje fall på tåget mot Mariefred. Jag och Linda ska träffa några brudar från klassen. Det ska bli super. Tjejerna ska även få äran att färga mitt hår, äntligen. Vi får väl se hur resultatet blir, förhoppningsvis kan jag visa mig ute. ;-) Och imorgon börjar skolan! Blandade känslor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0