Om du vill bli älskad, älska själv.

Efter en bra dag så ligger jag här med en massa tankar i skallen.
Jag vaknade imorse, gick ut med min bebis och jag bara älskar det här vårvädret! Efter det åkte jag till stallet där Sandra och Milla var. Milla städade sin bil, samtidigt som vi hade det trevligt med skratt och skvaller. Efter det red jag och Milla på banan med Skallepär och Luvis. Det gick väl inge vidare för mig, bättre än sist däremot. Ibland hatar jag mig själv. Efter det red jag ut på Shadow, ensam. Det var skönt, fick rensa en hel del tankar. När jag var tillbaka i stallet tvättade jag shadows svans, trimmade manen lite extra och pysslande om henne extra mycket. Smörjde all utrustning också. Det var avkopplande och skönt, speciellt med kvälls solen som gjorde allting ännu bättre. Förstår inte hur någonting sådant kan göra en så glad. Hur som hellst så är jag hemma nu, kom ut från duschen för någon timme sen. Ska lägga mig snart så att jag är laddad inför imorgon. ¨
Min fina bebis, även fast jag är dum ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0