Take me to my dream world

Godmorgon
Jag kom nyss in efter en lång promenad med vovven. Är helt slut, dels för att vädret får en så trött och deprimerad. Dagen kommer inte ha så mycket att bjuda på. Jag ska vara hemma med min bror ikväll när mina föräldrar jobbar. Och hästen får vila idag.
Igår kom min lärare förbi min på praktiken, hon pratade lite med min handledare och vi kom överens om att jag ska ta med min en docka som vi kan göra lite olika uppsättningar och föningar på. Och som jag kommer att lämna kvar där så att jag har den där varje vecka. Det känns jätte bra och jag hoppas verkligen att jag lär mig en massa mera nu. Min lärare bestämde sig också att färga bort sitt röda hår. Då jag och en anställd där fick avfärga och färga hennes hår. Tidigare har jag fått städa, plockat upp och flyttat produkter så det var en ära att få hjälpa till. roligt också! Tyvär så hann jag inte se resultatet, vilket jag får göra på måndag. Ska bli spännande! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0