Sometimes I just want to beat myself

Godmorgon!
Jag ligger nyvaken i min säng just nu och det är skit väder ute, vilket får en otroligt nere.
Jag ska ut till mina små hästar snart och jag har ingen som hellst lust faktist. Inte i detta regninga, fuktiga tråk vädret. Jag vill inte ens gå ut med hunden! Faktist, så vill jag bara ligga här i min älskade säng hela dagen.
Nåja, igår var jag och Jenny ute i stallet. Under ridturen skötte sig båda hästarna sig utmärkt. Skallepär speciellt, som var jätte fin under hela passet! :-)
Nu måste jag snart kliva upp och ta mig någonting att äta innan jag svälter till döden. För det låter ju inte så lockande.
Se u, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0