Sol, häst, tjejsnack med underbara vänner.

Godkväll!
Jag kom nyss hem från stallet efter en lång dag! Kan inte beskriva vilket underbart väder vi haft.
Åkte ut imorse runt halv 11 tiden och fodrade hästarna och red därefter på flygfältet tillsammans med Eva. Skallepär var jätte duktig. Hade dock lite problem med att fatta vänster galopp. När vi var tillbaka i stallet hjälpte jag Sandra att duscha av Ricki (hennes lilla häst) och efter det åkte jag, Sandra och Milla och promenerade med hundarna. Resten av kvällen tillbringade vi på bänkarna ute i solen med massa skitsnack! Frida var också där och gjorde stämningen ännu bättre.

Och så bra som jag är så kan jag inte lägga in några bilder idag IGEN eftersom att min lur ligger kvar i Camillas bil! Tröga jag glömde den där, ibland kännder jag hur bra jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0