Sandra den jäveln har smittat mig.

Fyfan säger jag bara.. Det är hemskt att vara sjuk.
Jag åkte till skolan imorse men åkte hem lika snabbt. Mådde inge vidare illamående, yr, varm, smärta, smärta och ännu mera smärta. Kom hem strax efter 11 någon gång då jag sov några timmar. Var hur skönt som hellst. Sedan dess har jag bara degat framför tvn, sovit lite och jag kom precis ut ur duschen. Och det är så jävla tråkigt ska jag bara säga er. Hade tänkt att åka ut och rida och sen ut och promenra men det sket sig ju. Kommer säkert behöva stanna hemma imorgon också. Då kommer jag att missa en rolig sminklektion, åååååååååh jag vill inte.
Linda idag på idrotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0