Karlhov till Saltskog, 25 min. Underbar dag, bra start på sommaren!

Hola amigo! Idag har varit en otroligt bra dag måste jag säga! Det började med bra väder, sjukt bra och varmt väder. Gick ner till djuraffären på stan där Frida jobbade och Tyson fick pröva en massa roliga halsband. Åkte till stallet därefter och red Eknäs med Jenny. En längre runda med underbara ridvägar. Min fina pojke Skallepär skötte sig fantastisk. Och åååh blir så glad! Älskade häst. Kom hem runt 5 och hoppade in i duschen och mötte upp anna strax därefter. Satt hemma i deras nya hus som de flyttat in till igår. Sjukt stort och fint! Blir så avis.. Efter att vi köpt hem mat från Max, smält maten och pratat ut tog vi en promenad. Vet inte riktigt vad vi ska säga om det mer än att skratta. Nu måste jag sova, jac är helt slut efter en fantastisk dag! Natti. Ojuste, det blir ingen bild eftersom att jag skriver direkt från min telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0