Dessa dagar varje dag.

Hello.
Jag hem för en kort stund sen och gud vilken härlig dag jag har haft!
Började tidigt imorse när jag och min mamma åkte till Danderyd för möte. Vilket gick helt ok. Var så trött att mina ögon sved som in i.. När jag kom hem igen bytte jag om och åkte direkt till stallet och skrittade ut på Shadow. Pysslade om henne en hel del ute i solen när vi var tillbaka i stallet och hann även smörja all utrustning innan min mamma hämtade mig.
När jag kom hem låg jag ute på min balkong och solade. Och det är sjukt vilken värme det var idag! Underbart!
Jag mötte upp Frida så promenerade vi ett bra tag innan vi slog oss ner vid en bänk. Vi stötte även på Anna och hennes pojkvän, så det var en hel del prat med henne. Lekte med Tyson också, tränade inkallning och lite sånt. Gick bra det med, fick en riktigt bra motionering idag.
Vi lämnade Tys hemma hos mig och kvällen slutade på pizzerinan där det serverades oxfilé och en massa gott. Jag och Frida fick till och med en ny kompis, David om jag inte mindes fel?
Hann med en hel del idag, möte, hästen, långpromenad med hunden, vänner och nu är jag hemma.
Nu ska jag strax borsta tänderna och lägga mig. Har fått en massa färg i ansiktet också, ser ut som en tomat i nuläget.
Jag vet inte vad det är med mig. Jag har en jävla smärta i ögat, det svider som fan, halsen och örat gör också ont? Jag ber för att jag inte ska bli sjuk! Åh nej.. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0