Frisk fredag

Godmorgon. Igår var en bra dag. Det började på praktiken, då jag fick föna och göra en uppsättning på dockan jag har där. Det var kul. Efter det åkte jag hem, slängde i mig något litet i magen och plockade med mig Tyson och mötte upp Niina och Jonna. Vi åkte ut not tveta där vi promenade en låntur där vi i stallet brukar rida. Och otroligt nog så kändes det inte så långt alls! Tog ca två timmar. Men med massa prat och skratt så var det hur skönt som hellst. Därefter åkte vi ut till stallet på andra sidan vägen då jag pysslade om shadow och yttligare en gång, promenerade med henne. Påvägen hem svängde vi förbi Ica maxi där vi köpte naturgodis, chips, dip och coola. Kvällen slutade hos Niina där alla tre låg i soffan, helt slut efter en bra dag. Ni får tyvärr ingen bild eftersom att jag skriver från mobilen men det får ni stå ut med. Nu ska jag äta frukost, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0