Alla spelar vi olika roller mest hela tiden. När vi spelar riktigt bra prisas vi för vår "ärlighet".

Godmorgon.
Det känns skönt att inte ha någon skola att passa idag, eftersom att jag fortfarande har lov. Medans alla andra börjar skolan idag. Jag ligger på min balkong och faktiskt fryser lite. Solen har inte kommit hit ännu, fast än det inte riktigt är soligt ute. Mer skyigt.
Whatever, jag kom nyss in efter en promenad med Tyty. Det är verkligen skönt att ha en hund som lyssnar och kommer när man skriker efter honom.
Snart ska jag till stallet och få min telefon. Har klarat mig utan mobil ända sen igår kväll, wiho! Och knappt saknat den. Ska rida och promenixa med Milla också.
Stolen räcker knappt till mig, och trots det ska han promt upp i min famn. Dessutom ligger datorn på min mage, så mycket mera plats finns det inte. Tröga hund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0