häst häst häst, lr vad?

Godmorgon
Jag ber om ursäkt för den dåliga updaten de senaste dagarna. Jag ska dra igenom helgen lite snabbt. Jag hälsade på evve lite i torsdags, hade ju bara suttit hemma hela dagen så runt 8 blev det nog. Det var kul att träffa henne igen, det är någon som alltid får upp ens humör! Hur som hellst, hoppträningen i fredags blev inställd pga sjuk tränare. Tråkigt! Blev väldigt besviken.. Men nästa fredag kommer en ny chans. I lördags kom det spekulanter till stallet. Var tänkt att de skulle provrida Dragawa men slutade med att Shadow och Luvan också blev testade. Jag visade iallafall Dragawa lite, vilket inte gick något bra alls.. Efter det fick jag hoppa Shadow lite innan de ville rida henne. Så många olika ryttare på stackars hästarna igår. Just nu väntar jag på att Frida ska sluta jobbet så vi kan rulla till ica maxi, köpa kött osv sen rullt ut mot stallet där det först blir en runda till Flygfältet med Camilla, Ida och Frida och efter det grillning. Nu fick ni allt något att läsa ;)
Hajdo

Det här stod även på mitt rum igår när jag kom hem, happyface!

Kommentarer
Postat av: rebecca

nej de blev lite mer, hoppas de inte gjorde något :)

2010-09-05 @ 12:40:09
URL: http://beccakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0