Så länge jag har dig behöver jag ingen annan.

Godkväll
Ja, som ni ser så slutade filmen som väntat. Det var andra gången jag såg den nu och jag bölade dock lite mindre än första gången. Framsteg! Jag ligger i sängen just nu och ser fram emot att få sova ut imorgon! Jag älskar mina fredagar.
Jag har lite planer inför helgen, imorgon ska jag träffa några gamla vänner som står mig väldigt nära. Och på lördag blir det tjejmiddag hemma hos mig, bara för att jag saknar mina tjejor! Det ska bli supemysigt.
Rebecca Nylander.

Kommentarer
Postat av: rebecca

du är allt! finns ingen som dig.

vi två tills dagen då jag dör.

jag älskar dig!

2010-10-08 @ 10:58:19
URL: http://beccakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0