möte, möte, möte och återigen möte.

Godmorgon
Jag ligger i min säng och väntar på att min mamma ska säga att vi ska åka. Ska på möte igen, sista mötet nu. Lite tråkigt faktist...
Har egentligen prov i skolan idag, kvällssminkning och hår. Ska till skolan efter lunch någon gång så då ska jag göra så gott jag kan. Hinner dock bara med håret idag, sminkningen lär jag få göra på torsdag. Det vi ska göra på håret är då att platta och locka, det låter lätt och är inte sådär super svårt heller. Nu ska jag börja göra mig iordning för att gå, vi höres senare ikväll.
Hej
Negerkrull, dock lite för tjock och slarvig på den här bilden.

Kommentarer
Postat av: lisa

va gulligt krull :D

2010-10-26 @ 23:31:55
URL: http://lisamalysjeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0