mini shopping

Godkväll!
Eftersom att det var några dagar sen sist så tänkte jag skriva lite innan jag gör någonting annat! Jag kom nyss hem från en rundtur på stan med min lillebror. Var egentligen tänkt att jag och han bara skulle ner och äta, köpa skokräm och kolla halloweendräkt till honom. Men mer än så blev det. Fick en massa bra erbjudande på Bikbok när jag endast skulle köpa en tröja. Blev tröjan, ett par jeans tights, två nagelack, en mössa och en body. Gick snabbt in på veromoda också där de hade 20% rabatt på allt för alla klubbmedlemmar. Så ut därifrån följde en snygg t-shirt med. Min kamera är med min syster nu så jag slänger upp bilder på kläderna som är tagna med mobilkamera, vilket är något dålig kvalité. Men de får duga.
Nu ska jag vänta på Mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0