Jag är ju nybörjare trots allt

Godmorgon
Jag struntade i våran första lektion, som är livskunskap. Helt onödigt. Börjar 12 iallafall då jag ska ha prov på sminkningen vi gjorde förra veckan. Kväll sminkning med tre ögonskuggor. Ska försöka hinna ner på stan och sola innan jag tar mig till skolan. Vilket jag tror att jag hinner göra.
Efter skolan ska jag ner till stan igen och möta upp Amanda och Mikaela. Jag ska köpa hårfärg och leta efter kattöron, ni vet det är ju halloween? Hur som hellst så ska jag färga mitt hår en sista gång, det är ju fortfarande lite fläckigt. Men håller mig till den lila färgen jag strävar efter. Tredje gången gilt, brukar man inte säga så?
Inte bäst, men är fortfarande amatör.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det va jätte fint !:)

2010-10-31 @ 18:40:38
URL: http://lisamalysjeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0