tidsfördriv..

Jag brukar inte göra sånna här listor men jag är så jävla uttråkad...


SENASTE:
Dryck: Juice
Telefonsamtalet: Ida 
SMS: Min bror
Sång du lyssnade på: Shakira - Loca
Gången du grät: När jag tittade på min och dragawas video heh..

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: dejt på vilket sätt....?
Har någon varit otrogen mot dig: Jo
Varit kär: Ja
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Inte riktigt

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Yes
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Arå
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja hah
Kysst en kompis av samma kön: Nej

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Vet inte ens vilka jag har på msn.
Hur många barn vill du ha: MAX 1. Helst inget
Har du några husdjur: Min lillebror?
Vill du ändra ditt namn: Ja
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Tror jag bara var ute
Vilken tid vaknade du idag: Halv 9
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov? Om inte så försökte jag väl
Någonting som du längtar till: Julen, sommaren
Senaste gången du träffade din pappa: Igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hitta ett jobb, en bra kille och liva upp Södertälje lite.
Vad lyssnar du på just nu:  Reklamen på tvn
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Säkert
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting just nu, otroligt nog.
Vad är ditt namn: Andréa Seide Cicilia Nyström
Singel/upptagen: Singel 
Stjärntecken: Skorpinjon
Kille eller tjej: Tjej?
Grundskola: Blombacka/Kringlaskolan
Gymnasie: Nykvarns praktiska
Högskola: -
Hårfärg: Brunlila
Ögonfärg: Grön
Längd: 170
Vad gillar du gällande dig själv: Mycket
Piercings: Öron, navel
Tatueringar: nej men gärna
Höger eller vänster: Höger

 

 

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig opererats
Piercing: Öronen
Tatuering: -
Bästa vän: Sandra
Sporten du spelade: Ridning
Husdjur: Chinchilla
Vaccination du minns: Ingenaning
Alkohol du drack: Drack öl som liten.


JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: Städa mitt rum!
Lyssnar du på: Taio Cruz - Dynamite
Väntar du på: Att min baba ska vakna

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Njä
Vill du gifta dig: JA

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Vet inte
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Romantisk
Snygg mage eller snygga armar: Mage
Tatueringar eller piercingar: Tattoo
Känslig eller inte: Nej
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Bråkstake med gräns

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nä
Tappat glasögon eller linser: En lins ute i skogen en gång..
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Nej det hoppas jag inte?
Har du blivit arresterad: Ja
Dissat någon: Ja
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Aldrig i hela mitt liv

 

TROR DU PÅ:
Dig själv: Oftast
Mirakel: Kan hända
Kärlek vid första ögonkastet: Jo 
Himlen: Ja 
Tomten: Nej
Att kyssas på första dejten: Nej
Änglar: Ja

 

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Klart 
Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina vänner och min familj
Vad vet inte så många om dig: Svårt att säga...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0