kommer jag klara mig i långa naglar??

Och jag älskar att vara ledig!
Jag har studiedag idag och det är hur skönt som hellst, har precis varit ute i snön och ''shoppat'' lite åt min hund, ett nytt koppel och godis.
Igår tog vi ut pappiljotterna på dockorna som vi satt i förra veckan om ni minns de? Enligt mig vart resultatet inte som tänkt men imorgon ska vi göra en uppsättning av det så vi får väl se hur det blir då. Men man får faktist inte glömma att vi bara är nybörjare..
Efter skolan igår var jag och fixade mina naglar, det blev akryl som jag faktist är ganska nöjd med. Ville kanske ha dom en aning kortare. Vi spenderade nästan 2 h 30 min där, vilket var lite för lång tid tycker jag. Men huvudsaken är att resultatet vart bra.
Frågan är bara, kommer jag stå ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0