summer

Blir man inte glad bara man hör ordet sommarlov? Allting blir så mycket lättre på sommaren, är det inte så? Man slipper all snö, kyla, tjocka kläder och framförallt mulningar. Det är sol, man blir brun, det är varmt, man kan gå runt i shorts och linne, snygga skor och guuuuud vad jag blir glad av att bara skriva om det. Varför är det inte sommar året runt det skulle vara så skönt! Allting man även gör under sommarlovet, fuckar ur, super sig dyngrak, är uppe hela nätterna, röker vattenpipa, tältar, badar, SOLAR, åker båt och allt man nu mera gör. Jag har en känsla av att den här sommaren kommer att bli grymt bra! Någon mer än jag som känner så? ;)
Jag var bara tvungen att dela med mig av känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0