''händelserik'' dag

Tjenare
Jag kom hem från Rebecca för ca 20 min sen och har väääärldens värk i magen.. Cry cry. Dagen har tillbringats med ovanliga personer på ett ovanligt ställe. Jag har nämnligen varit med Lulle, Ricky och Rebecca. Wiho ;) Började dagen med att dela ut reklamer i säkert 500 brevlåder, det var iskallt, jobbigt och långt framförallt. Efter det drog Jag, Ricky och Rebecca hem till Becca. Lulle kom också efter en tid då vi tittade på Instängd 1. Som denna gång inte var en porrfilm. Den var jätte bra enligt mig, mycket plötsliga händelser som gjorde en rädd som vi tycker om! ;) Nu ska jag fortsätta fira min syster som blir 20 idag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0