bra natt

Godmorgon bloggen
Ber ännu en gång om ursäkt för den dåliga updaten men denna gång har jag ett bra skäl till det!
I måndags när jag sist skrev sov vi ju över hos Emil, sov kanske var lite fel ord. Jag fick inte en enda blund den natten. Jag var hyper hela natten och höll alla de andra vakna förutom Anna som somnade, jag tror att även Nisse somnade ett tag. Men det fanns inte på världskartan att Ante, Emil och Evve skulle så sova mahah. Jag och Johanna höll dom vakna och den här kvällen kommer nog ingen utav oss glömma. Evve var dock lite off ett tag, mendans jag, Johanna, Emil och Ante fuckade ur, precis som planerat. Mest jag och Johanna dåra. Speciellt jag med snacket om att tortera, våldta och döda folk. Gud, jag var så hyper men santidigt övertrött att jag inte riktigt hajjade vafan jag höll på med. Hursom hellst, jag tog bussen som gick 12 på morgonen hem och slockande i sängen efter en dusch vid... halv två kanske? Och vaknade inte förens halv 9 senare på kvällen. Ni förstår nog nu varför jag inte orkade skriva igår. Men nu är jag här! Och nu ska jag kolla filmer på SF.
Pusshejs


Kommentarer
Postat av: jonna

svar: tack så himla mycket !

jag är lite sen med svaret, men min blogg visar inte alltid alla kommentarer "/ så då är det lite svårt !

du har också en fin blogg :)

2010-01-06 @ 11:54:18
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: Jonna

svar: med mig är det toppen :D



själv ? :))

2010-01-06 @ 18:18:05
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0