äcklig utflyckt med äckling stank

Godmorgon
Jag vaknade precis och ska snart börja platta mitt jobbiga hår. Funderar på att raka av det, det är så jävla jobbigt och alltid lika oasbertsvilligt. Hur som hellst, igår var vi med klassen och andra 9:an och fiskade i pershagen.. Det var äckligt och inte riktigt min grej, fisken stank dessutom. På hemvägen vandrade jag och min dumma vän åt hel håll, Rebecca dåra. Idioten påstod att hon varit där en gång innan och viste vart man skulle, vi kom in i ett industir område och gick längst vägen i ca 20 min, efter det kom det från ingenstans ett kondetori som vi sprang in och fika på. Vi båda frös och var hungriga så det var värt. Så småning om kom vi till ÖB och Willys och strax efter det tågstationen i hamn. Där var äventryet slut haha. Nu måste jag fortsätta göra mig iordning.
Puss


Carro, jag och Nadine


Kommentarer
Postat av: tilda

hallå :D

allt bra med dig ?

2010-01-28 @ 18:44:20
URL: http://topsys.blogg.se/
Postat av: Hanin :)

haha ni två :D Vi ba var faan e becca o andrea?

2010-01-29 @ 01:15:07
URL: http://haniinhermez.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0