(y)

Nu ni ska ni få höra.
Jag har världens bästa svenska lärare. Hon heter Therese och älskar mig.
Även fast jag är ett sär med dyslexi och dåliga betyg så tycker hon om mig
mer än någon, visst Therese? ;D Hon gav mig tom MVG på min nationella uppsatts
och det tar jag som ett extra bevis att hon älskar mig. PLUS att hon läser min blogg
och älskar att läsa om mina festliga helger och mina ''käsleksproblem'', det har hon sagt själv. 
Hur ska du klara dig när jag går ut 9an? Ja, det förblir ett problem vi båda ska förska
hitta ett svar på. Det kommer bli hårt men håller du fötterna på jorden och tittar upp
så klarar du det, precis som med allting annat! Nu ska jag sova så att jag slipper skolka
på första lektionen imorgon.
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Svenskfröken...

Jadu, stumpan! Vad ska jag säga?..:) Du e för söt...Tack för de fina orden - de värmer! Du får komma å hälsa på i höst, så att jag överlever................;) hehehe!

Läs din bok nu så att du e förberedd inför fredag!

Kram kram

2010-02-24 @ 19:57:48
Postat av: Elin

Tjingeling!

Håller med dig! Therese är verkligen världens BÄSTA! :)

Jag hade henne i Engelska och SO-ämnena för några år sedan ^^,

Förresten, kalla henne för Tessil och hälsa från Äliiin ;P

2010-03-02 @ 21:25:33
URL: http://oehmanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0