Romme

Tjena!
En mycket trött och energifri Andrea här. Jag har varit i romme med skolan över en natt och kom hem för ca 1 timma sedan. Skönt att vara hemma igen. Vi hade jätte kul båda dagarna även fast jag och tjejerna första dagen tappade bort oss i skogen. Men efter ca 2 timmar så var vi ute i backen igen. Andra dagen vart lite mer som den skulle, eller snarare där den skulle. Dagrana var långa och det kändes som vi var där i en vecka. Hotellet vi bodde på var super fint! Där fanns det bastu, en jätte mysig matsal med öppen eld och i rummen fanns det platt tv och super sköna sängar! Haha, nu är jag hemma iallafall! Imorgon har jag mitt första nationella prov i svenska. Vi får väl se hur det går..
Bye! 


flera bilder kommer
Jag och Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0