sex and the city gjorde min dag!

God kväll
Igår blev kvällen inte alls som planerad men ändå helt okej, till viss del. Vi var några styckna hemma hos Anna, jag och Johanna sov över där. Därför har jag bara varit hemma idag, rätt slut efter igår. Vi varken festade eller var ute, Robin drack dock. Men annars satt vi i Annas uppehållsrum och hade en massa diskutioner med Annas mamma. Det var kul. Abraham drog vid 3 och Robin blev utskickad vid 4-5 pga att han var så otroligt jobbig.. Suck.

Direkt efter att vi käkat frukost bastade vi och sen hämtade modern mig. Jag var hemma vid 3 och har kollat på sex and the city och tjockat mig på en Ben and Jerrys tills nu. Det gillar vi! Juste! Jag har glömt att berätta om våran läxa våra svenska lärare gett oss. Vi ska läsa 50 sidor varje vecka ur boken I taket lyser stjänorna. Jippi!.. Så nu ska jag läsa, hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0